//perfectlyimperfect\\
❆ Welcome ! ❆



•life is not a problem to be solved. but a reality to be experienced •

•put your heart, mind and soul into even your smallest acts. this is the secret of success•

Story Queen Them ♥




Talking Box ツ



♪ Music Box ♬

♩ Girls' Generation | SNSD : Time Machine ♫


let it go

berlalu waktu bersamamu
kau beri rindu namun palsu
mana setia bersamaku
bunga kau beri sudah pun layu
kata-katamu lengkap bersandiwara
nilai cintamu tak berharga
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan hatiku
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan kasihmu
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan hatiku
oh lepaskan lepaskanlah
mungkin kau bukan buat ku
meniti sepi bersendiri
bahagia cuma ciptaan mimpi
mana setia bersamaku
janji mu palsu yang aku ragu
kata-katamu lengkap bersandiwara
nilai cintamu tak berharga
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan hatiku
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan kasihmu
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan hatiku
oh lepaskan lepaskanlah
mungkin kau bukan buat ku
benar buat otak aku semak
aku banyak makan hati engkau lagi naik lemak
cinta itu ikhlas bukannya peraduan
kira lain kelakuan sebab itu tak sehaluan
lepaskanlah lepaskan
tiada rasa sayang buat aku jadi rimas dan
oh lepaskan oh lepaskan
hubungan ini buat aku rasa lemaskan
jangan cemas jangan gelojoh
angan bintang kan jatuh ada ke takde jodoh
dalam hatiku tiada siapa tahu
maaf takde masa angkat kaki aku chaww
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan hatiku
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan kasihmu
oh lepaskan lepaskanlah
oh lepaskan hatiku
oh lepaskan lepaskanlah
mungkin kau bukan buat ku


No need to say goodbye .