//perfectlyimperfect\\
❆ Welcome ! ❆



•life is not a problem to be solved. but a reality to be experienced •

•put your heart, mind and soul into even your smallest acts. this is the secret of success•

Story Queen Them ♥




Talking Box ツ



♪ Music Box ♬

♩ Girls' Generation | SNSD : Time Machine ♫


XY

salam alaykum. salam jumaat yang terakhir di bulan ramadhan yang penuh dengan barakah.

XY

tak tahu nak mula dari mana. zZz apa yang aku boleh cakap, cerita aku kali ni ada related gak dengan entry yang lepas. pandai pandai kau lah cari balik entry aku dahulu kala. kali ni macam lagi parah sikit daripada kes hari tu. homosapiens yang bergen XY ni betul betul sukakan aku since last year. SORRY TO SAY AKU TAK PERNAH KASI HARAPAN KAT DIA. aku rasa aku pergi sekolah dengan keadaan yang serabai, bagi aku lah. tudung kadang senget macam makcik jual karipap. tangan penuh dengan buku termasuk bekal dari rumah (kecuali bulan puasa), how nerd am I zZz . sekali lagi aku cakap yang AKU TAK PERNAH KASI HARAPAN KAT DIA. dia wechat aku pun, aku mana nak layan. like moment dia pun jarang. kat insta ? lagilah jarang aku like gambar dia. jauh sekali nak komen gambar dia. so mana datangnya harapan yang aku kasi kat dia ? kat sekolah, memang taklah nak tegur. senyum pun kadang kadang je. aku ni mesra alam tengok tempat. bukan semua orang aku mesra alam. mana yang boleh terima baik buruk aku je tu yang aku jadi peramah over 24/7.

then i realised that every single word he said was true
"jangan pikirkan sangat pasal lelaki. nanti menyesal. abang tanak adik abang menyesal macam abang..."

so i decided to stop thinking about lelaki lelaki yang boleh buat aku sakit pala. bukan nak kata aku benci lelaki sekarang ni, but aku cuma nak say goodbye to lelaki for a while. sementara. tunggulah lepas spm ke takpun lepas aku graduate from istanbul. haa time tu baru aku pikir balik pasal laki zZz untuk dibuat pasangan hidup kateko zZzZzZzZ and hanya lelaki lelaki yang terpilih je aku akan layan contohnya ayah aku, abang aku, cousin aku, classmates aku, and dikpar to be aku. bcause of what. bcause diorang bukan laki yang boleh buat aku sakit pala. bae tergolong dalam laki yang boleh buat aku sakit pala, huhuhu sorry bae. terpaksa okay bae. you yang mulakan dulu, so ai pun ikut kata hati ai untuk berhenti pikir pasal you untuk sementara waktu ni. sorry bae sorry sangat sangat. ai tak berani nak kasi tahu you kat whatsapp pasal ni, ai cuma mampu cakap dalam blog je huhuhuhu.

ok ni cerita pasal homosapiens yang bergen XY yang sukakan aku since last year. dia ni dulu ex kawan aku. kelas belakang. aku pun tak tahu dia ambik aliran apa. buat apa aku nak ambik tahu semua pasal dia kan, bukannya ada kena mengena dengan aku. 

dari mana aku tahu dia suka aku ?
bulan 2 tahun 2015, dia like semua gambar and status aku kat wechat. aku pikir dia stalk aku for saja saja / no reason. then after dia stalk aku, dia up moment kat wechat by saying "dah lah pendek comel pulak tu.." and i was like "eh pendek ? kenapa macam aku je yang dia maksudkan sekarang ni ?" then dia up moment lagi "27/07/2014 hingga skrg ni (bulan 2)" dan aku dah pelik . aku pikir, "siapa yang dia tengah cakapkan sekarang ni ? eeeee pelik ah. kenapa macam ada kena mengena dengan aku ni zZz" haa kau, sampai cemtu sekali aku pikir.lepastu, sebab malas nak penatkan cerebrum interpret banyak data. aku terus tanya kawan aku (ex dia), aku suruh kawan aku wechat dia tanya siapa orang yang dia maksudkan semua. and as a result, THAT WAS ME ! WHY ME ? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

then dia wechat aku kahkah aku cuma cakap macam biasa je. hahahaha hipokrit kejap masa tu sebab dah tahu yang waktu tu dia cakap pasal aku kat moment. takkan nak serang dia trang tangtang je kan. kena slow slow sikit. dia tanya apa tah zZz aku tak ingat. sebab aku dah delete semua wechat dia. nak buat apa simpan conversation dengan dia. bukannya aku ada hati dekat dia. okay then tak sampai seminggu rasa aku lah kot, dia wechat aku. dia luahkan perasaan dia kat aku. dia cakap dia suka aku dari tahun lepas. dia selalu stalk aku kat sekolah. and i was like zZz pft dan macam macam rasa lagi. takleh nak describe weh. sehari semalam aku tak reply wechat dia yang luahan perasaan dia tu. if you were me, kau nak buat apa ? hahahahahahahahahahahahaha lawak doh cerita kau ainur alisa zZz sampai tak reply wechat dia sehari semalam. zZz. pikir panjang aku dibuatnya nak balas wechat dia. dan akhirnya aku mampu cakap, aku cuma anggap dia kawan je. tak lebih dari tu. dan bla bla bla aku cakap kat dia. huhuhu tu je yang aku ingat.

dan beberapa hari yang lepas huhuhuhuhu dia up moment lagi pasal aku. dia dengan kawan dia. 
wth weh ! rasa macam famous pulak aku sekarang ni zZzZzZzZzZz
dia upload gambar "the most beautiful curve on a woman's body is her smile". haa yg tu okay lagi sebab aku punya pemikiran mengatakan dia sedang bercakap pasal crush baru dia. rupanya zZzZ kawan dia komen gambar dia then dia reply "the most beautiful curve on a woman's body is AA smile" HAMBIK KAUUUUUUUU ZzZzZzZzZz that AA. aku pikir balik,"AA ? kenapa singkatan huruf ni macam merujuk pada aku. sebab pangkal nama huruf aku AA (Ainur Alisa) gak.." 

dan time ni lah kawan aku yang ex dia tu memainkan peranan untuk tanya dekat dia siapa AA tu. dan lagi sekali, memang aku zZz
ppppppffffffffffttttttttttt

then dia wechat kawan aku cakap pasal aku waktu majlis berbuka kat sekolah. dia cakap aku comel bla bla bla then kawan aku cakaplah sukalah orang lain. ramai lagi yang lagi okay daripada ainur HAHAHAHAHA thanks babe ! pandai kau umpan dia dengan soalan cemtu. tapi macam zZz jugak sebab dia reply "memanglah ramai tapi jenis macam ainur tu sekarang ni LIMITED" zZzZzZz apa yang limited nya. aku ni siapa sampai limited sangat dalam alaf 21 sekarang ni. ingat aku ni stok raya ke ? limited stock gitu. kalau dah sold out, no restock gitu ? haih. so ainur alisa hahahahaha terimalah dugaan ni eh. dugaan ramadhan katekoo sebab dia je, kau dah terpaksa block lelaki lelaki seperti ini sampai spm. huhuhuhuhuhuhu spm lagi penting daripada masalah sampah ni huhuhu ok chaww dulu. nak mengabdikan diri kepada Yang Maha Esa. selamat beramal uollss !

lot of love, 4lisa
xoxo

#pray4me #pray4balauans #ripSPM #salamramadhan

PUBLISHED ON ; 10/07/2015 FRIDAY 1401PM JOHOR BAHRU MALAYSIA 


No need to say goodbye .