//perfectlyimperfect\\
❆ Welcome ! ❆



•life is not a problem to be solved. but a reality to be experienced •

•put your heart, mind and soul into even your smallest acts. this is the secret of success•

Story Queen Them ♥




Talking Box ツ



♪ Music Box ♬

♩ Girls' Generation | SNSD : Time Machine ♫


cuti

hai diari tersayang muah ciked aummm huhu

C U T I

ok cuti. hari ni je dah hari rabu. three more days dah naik sekolah wow !! gila hokeh ! tak macam cuti langsung. sebab asyik kena ulang alik ke sekolah. kalau tak bukan kelas tambahan atau kawad kaki, confirm 100 % tidur terbongkang bangun lambat mandi lambat makan banyak homework tak buat, itu CONFIRM !!! that's it ! but cuti kali ni, kena bangun awal mandi awal makan sikit homework tetap takkan sentuh. sebab apa ? sebab penat hahahaha gosh bila nak rajin ni ? hahahahah tunggu seru haa lol. dan yang tak bestnya cuti aku kali ni sebab aku batuk. ok aku serius tak suka penyakit yang bernama BATUK sebab buat tekak aku tak selesa. then part makan ubat batuk lagi lah aku tak suka sebab ubat batuk air tu sumpah rasa nak muntah. boleh pulak ubat tu nak melekat kat rongga mulut aku ni eeee sumpah geli tahap nak muntah yakssssss. aku bukanlah jenis tak suka makan ubat. TIDAK OK ! cuma malas je lagi lagi bila ubat tu memang tak capai tahap taste aku hahaha macam macam lah engko ni ainur haih ada gak manusia yang berperangai macam ni dilahirkan di muka bumi ni. lagipun aku jenis tak bergantung pada ubat. bila pening sikit dah sibuk cari panadol. cikgu bio aku cakap jangan makan ubat selalu kalau sakit sikit sikit je. nanti ketagih. plus tak elok untuk body kita gak kalau kita overdose makan ubat. so kalau sakit contohnya pening, tahanlah sekejap. kadang pernafasan kita tak betul, ataupun perut belum diisi dengan makanan. tapi kalau dah melarat tu takkan takyah makan ubat, makan je lah apa susah haih tu pun nak kena ajar ke sayang hahaha ok sangat melalut nak cerita pasal cuti tetiba dah sampai ubat pulak. macam ajar bio pulak kehkeh . takpa saja kongsi apa yang aku belajar. well pure science's student. ok now jom cerita pasal kawad . kalau tahun lepas azizi, azuwan dan faez jadi ayahanda renjer puteri. tahun ni pulak telah digantikan dengan fadil (dodi) dan saiman. lain orang lain cara. dengan siapa pun yang ajar kitorang, tetap best walaupun terpaksa berhadapan dengan pressure, panas dan lain lain (tak mampu nak describe lebih lebih). bakal berperang dengan mental dan fizikal pada 25/03/2015, RABU. so kita ada lagi satu minggu untuk survive diri kita sendiri sebelum lawan. allahu moga dipermudahkan segalanya. kalau tahun lepas percubaan pertama di peringkat daerah dapat nombor 6, tahun ni target top 1 insyaAllah doakan yang terbaik untuk RENJER PUTERI SMK SRI RAHMAT 2015 amin. FIGHTING RENJER PUTERI ! firstly, terkejut jugak sebab tarikh lawan awal sangat berbanding tahun lepas. tapi alhamdulillah memang sebelum tahu tarikh lawan tu dah start practice so takdelah buat kerja last minute plus terkejut apa semua. hm tak tahulah nak gossip apa lagi huhu. haa ok ni pasal mimpi kahkah hari tu mimpi ada kat sekolah and i tak ingat jalan cerita yang penuh dalam mimpi tu. i cuma ingat ada seorang kawan aku ni cakap kat aku, macam ini " eh ainur.. aku rasa kan kau dengan tutttttttttttt (maaf, nama dirahsiakan) ada jodoh yang panjang.." and i'm blushing serious ni ! hahaha kenapa aku rasa mimpi tu macam betul lol. takmau aih berharap nanti patah hati siapa susah lols heh macam macam kerenah  si ainur alisa ni. ok dah tak mampu naik taip panjang lebar mengalahkan karangan spm bahagian B kertas 1 spm. moga berjumpa lagi di lain masa insyaAllah bye !


PUBLISHED ON; 3:14PM WEDNESDAY 18/03/2015 JOHOR BAHRU MALAYSIA


No need to say goodbye .