//perfectlyimperfect\\
❆ Welcome ! ❆



•life is not a problem to be solved. but a reality to be experienced •

•put your heart, mind and soul into even your smallest acts. this is the secret of success•

Story Queen Them ♥




Talking Box ツ



♪ Music Box ♬

♩ Girls' Generation | SNSD : Time Machine ♫


untitled

Hye blog :|

I dont know why. Kenapa dengan aku ni ? Aku tak rasa yang aku ni macam kasi harapan kat orang tu. Tapi kenapa aku dapat rasa yang orang tu macam anggap aku ni kasi harapan kat dia ? Kau faham tak maksud aku sekarang ni ? Uhhh stressnya. Cemana aku nak cakap sekarang ni ? Kalau layan makin parah jadinya. Tak layan nanti dicap sebagai sombong tak bertempat atau malas nak layan dia bagai. Aku anggap dia kawan je. Serius aku tak anggap dia lebih dari seorang kawan. Tapi kenapa dia layan aku macam aku ni lebih dari kawan dia. Dia cerita sungguh sungguh tapi aku jawab sepatah je. Kadang tak layan. Sebab apa ? Sebab bagi aku benda tu macam tak penting so kenapa nak dilayankan ? Yes aku ego orangnya. Ego aku kena tengok orang dulu. Contohnya macam dalam kes ini lah. Takkan 24/7 aku nak layan dia je. Hello aku pun ada life aku sendiri lah. Takkan nak dok ws dengan dia je. Nampak macam aku kasi harapan yang tinggi menggunung kat dia adalah. So what should I do now ? Nak cakap aku tak kasi warning, dah lama aku cakap tau benda ni kat dia. Takkan dia tak faham faham lagi kot ? Heh menyusahkan betul lah. Eeeee macam mana sekarang ni hadoi penat saraf otak aku ni fikir pasal benda remeh temeh ni eeeeeeee. Boleh tak kalau dia whatsapp aku, aku nak diam gitu je. Tak balas apa yang dia text kan tu. Walaupun nampak macam that was the bad idea but for me itulah jalan yang sebaik baiknya kot. Kot lah. Dahtu nak buat apa lagi ? Otak dah kasi signal supaya berhenti fikir pasal benda ni. Otak pun penat tau memikirkan langkah langkah yang patut dilaksanakan. Whatever will be, will be. Haa gitu. Sebab otak aku dah sarat sangat dengan perkara melalut so biarlah aku released kan mana yang memang langsung tak penting tu. Aku menyampah dengan life aku sekarang ni sebab hal ni je. What the hell lah. Duhai masalah remeh temeh, sila jauhkan diri anda daripada diri saya yang sememangnya sarat dengan masalah yang penting lagi mustahak sekarang ni. Maafkanlah homosapiens yang bernama ainur alisa ini kerana berceloteh yang entah apa apa pada malam ni. Sebab saya nak mengurangkan capacity dalam minda saya dengan masalah sampah ni. Sekian

Published on; 00:53AM, 28/02/2015 SATURDAY JOHOR BAHRU MALAYSIA


No need to say goodbye .