//perfectlyimperfect\\
❆ Welcome ! ❆



•life is not a problem to be solved. but a reality to be experienced •

•put your heart, mind and soul into even your smallest acts. this is the secret of success•

Story Queen Them ♥




Talking Box ツ



♪ Music Box ♬

♩ Girls' Generation | SNSD : Time Machine ♫


hati

Hi blog. Salam alaykum :)

Hati.
Semua ada hati.
Kalau tiada hati, tiadalah perasaan kasih, sayang and etc.

Hati selalu disakiti.
Sedar atau tidak, hati ni mudah tercela dengan perilaku dan kata kata seseorang.

Ramai yang kata,
"Penat jaga hati & perasaan orang, last last hati sendiri yang sakit.."
Sangat betul.

Kita memang tiada kuasa untuk puaskan hati orang.
Bila kita nak puaskan hati sendiri,
Ramai yang akan kata kita ni selfish.
Bila kita nak jaga hati mereka,
Mereka buat tak endah.

Look. Life is unfair isn't it ?

To be heartless is the best for me.
Tapi kenapa sejak akhir akhir ni nak emosi.
Well~
Bila kau rasa geram dengan sesuatu yang terjadi di luar kotak fikiran kau. Dengan tekanan yang tak akan pernah lekang daripada diri ini.
Bila kau dah tak mampu nak pendam. Kau akan beremosi.

Dan itu yang terjadi dekat aku.

Kau senang cakap,
"Tayah lah nak emosi sangat. Cuba kawal sikit emosi tu. "

Tapi kau tak pernah tahu apa yang terbuku  dalam hati kecil aku ni.

Aku cuba kawal emosi aku. Tapi disebabkan pressure yang melekat kat aku dah sampai tahap kritikal. It makes me hard to control it.

Dan aku terpaksa lepaskan segala amarah aku di tempat yang salah sebenarnya.

Aku minta maaf sebab buat korang rasa annoyed plus irritated dengan sikap emosi aku waktu tu. Tht was my fault, my own mistakes.

Published on ; 11:54pm, Friday 23/01/2015 Johor Bahru Malaysia


No need to say goodbye .