//perfectlyimperfect\\
❆ Welcome ! ❆



•life is not a problem to be solved. but a reality to be experienced •

•put your heart, mind and soul into even your smallest acts. this is the secret of success•

Story Queen Them ♥




Talking Box ツ



♪ Music Box ♬

♩ Girls' Generation | SNSD : Time Machine ♫


sambungan...

Hi bloggies
Okay now jom aku nak sambung cerita yang tiada kesudahan tadi. Yelah ada hal tadi. Hal apa ? Hm panggilan alam engko uhuks~ Awaa tahu ke apa maksud panggilan alam tu ? Hahahaha kalau tahu sila diam plis hahaha. Sambil tu aku layan cerita kat astro ria, Noda Setitik Arak. Iklan cerita ni macam best so aku tengok lah. Okay macam dah jauh sangat je aku melalut. Back to the point, tadi aku berhenti kat part partner menyanyi aku, fith. Fith, the best partner for me. Partner dalam kelas, ahli LeBellus. Well ahli Le Bellus ada 11 orang semuanya. Okay yang tu nanti aku cerita. Bukan sekarang. Belum sampai masa lagi aku nak kenalkan kat korang. InshaAllah aku kenalkan depe semua kat kome ye. Si Fith ni memang peminat Fahmie protege Ajai dalam Mentor Legend haa. Hahaha yelah fahmie tu hensem sangat sampai angau kawan aku sorang tu. Okay yg lagi dua tu Azyan & Zety em. Antara dua ni boleh tahan gak. Selalu kongsi cerita. Cerita yang tak menarik tu nanti diorang kasi gempak mashaAllah bila dah gempak ketawa tak henti pulak tu. Heh aku siap nak tersembur je air yang aku minum kat muka depe sebab buat lawak tak kena waktu. Hahaha boleh pulak lupa nak cerita pasal farzh. Dia ni boleh dikatan bijak plus pandai plus cantik plus putih fuhh dia ni kacukan cina lah sebab tu lah putih. Memang pasal pelajaran aku selalu tanya dia . Dia je yang boleh diharap dalam group tu hahaha. Bukan nak kata yang lain takleh diharap tapi dah memang dia je yang boleh diharap hehehe. Aku tanak buka cerita bebanyak pasal diorang sebab ada orang lain gak yang membaca blog aku ni. Kang nanti diorang terasa pulak hehehe okay bye blog. Nak sambung layan cerita noda setitik arak ni. Nighty night
#prayforpantaitimur

Updated on; 27/12/2014, Saturday 10:54pm Johor Bahru Malaysia


No need to say goodbye .