//perfectlyimperfect\\
❆ Welcome ! ❆



•life is not a problem to be solved. but a reality to be experienced •

•put your heart, mind and soul into even your smallest acts. this is the secret of success•

Story Queen Them ♥




Talking Box ツ



♪ Music Box ♬

♩ Girls' Generation | SNSD : Time Machine ♫


apa ?

Salam sore uolls :)
Oklah before that, doakan rakyat Malaysia kita yang berada di negeri pantai timur selamat, sentiasa berada di bawah lindungan Allah SWT. It so sad bila tengok depe yang kena lalui dugaan banjir ni. #prayforpantaitimur. Okay jom mulakan cerita yang mungkin menarik atau mungkin tidak menarik dan membosankan huhu. 2014 bakal berlalu begitu sahaja & 2015 bakal menjelang. Hm spm lah gwe tahun depan em cepatnya masa berlalu. Engko dah ready ? Aku ? Ha ha ha aku pun tak tahulah aku dah ready ke belum fuhhhh apa punya jawapan yang aku kasi ni.. Heh spm kot bukan benda memain tau. Kalau setakat upsr pmr pt3 kau nak memain  24/7 pun takkan effect apa apa. Cumanya nanti kau kena duduk kat kelas belakang lah kalau kau buat apa yang aku cakap kan tadi haha. Classmates aku ada gak ah yang dah mula belajar. Aku ? Haram nak belajar. Buku je yang terbuka, tapi jari ni melekat kat phone. Macam ni nak belajar mashaAllah bila engko nak berubah ni ainur haih cepatlah sedar wahai diri, masa berlalu. Kalau dah cerita pasal spm lepastu classmates mestilah nak cerita sekali pasal groupmates aku hahaha. Dulunya deskmates sekarang dah groupmates sebabnya entahlah pihak sekolah yang suruh susun meja dalam berkumpulan. Kita orang pun ikut jelah. Melawan nanti derhaka. Okay groupmates aku ada 7 orang. 2 lelaki 5 perempuan termasuk aku. Aidil & syahriz, kadang aku tengok macam gay couple tapi percayalah diorang bukan gay okay hahaha diorang rapat je sebabnya bestie diorang yang lain kat kelas akaun. Depe duorang je yang tersesat kat kelas sains tulen ni haha. Okay yang perempuan pulak, Fith Farzh Zety Azyan. Eh jap tadi kata 5 perempuan ? Hoi aku lahtu lagi sorang hehe. Yang paling aku selesa berkawan fith dengan farzh. Paling selesa okay. Azyan dengan zety pun okay tapi fith dengan farzh ah groupmates yang aku paling selesa berkawan. Fith partner menyanyi aku hahahaha. Tak meriah tau group tu kalau kitorang tak menyanyi hehehe beria betul kau ni ek ainur hahaha. Okay okay aku terpaksa hold dulu story ni sorry sorry sorry. Nanti aku sambung if aku ingat lah ek hehehe bye~ moga berjumpa lagi inshaAllah.

Updated on; 27/12/2014, Saturday 6:14pm Johor Bahru Malaysia


No need to say goodbye .